Teimme vastamainoksen Coca-Cola lightia vastaan, joka tunnetaan Yhdysvalloissa nimellä Diet Coke.
Valitsimme tämän mainoksen, sillä vaikka diet Coke on sokeroimaton ja "parempi" kuin tavallinen Coca Cola, niin se ei ole hyväksi. Jos sitä joisi usein, siitä seuraisi varmasti lukuisia haitallisia terveysvaikutuksia.
Suunnittelimme aluksi työn ja sen jälkeen rupesimme muokkaamaan työtä kuvanmuokkausohjelmalla. Ensiksi lisäsimme sokeripaloja pullosta suihkuavan Cokiksen joukkoon. Tämän jälkeen muokkasimme Diet Coke:n nimestä version Diet Joke, joka näkyy mainoksen yläreunassa ja pullossa, sekä lihottime mainoksessa esiintyviä ihmisiä. Ajanpuutteen vuoksi emme kerenneet muokata suunnittelijan Marc Jacobsin nimestä muuta kuin Maro Jaco. Alkuperäisenä suunnitelmanan nimelle oli Markku Jaakob.
Suunnittelimme aluksi työn ja sen jälkeen rupesimme muokkaamaan työtä kuvanmuokkausohjelmalla. Ensiksi lisäsimme sokeripaloja pullosta suihkuavan Cokiksen joukkoon. Tämän jälkeen muokkasimme Diet Coke:n nimestä version Diet Joke, joka näkyy mainoksen yläreunassa ja pullossa, sekä lihottime mainoksessa esiintyviä ihmisiä. Ajanpuutteen vuoksi emme kerenneet muokata suunnittelijan Marc Jacobsin nimestä muuta kuin Maro Jaco. Alkuperäisenä suunnitelmanan nimelle oli Markku Jaakob.
Olen todella tyytyväinen työhömme Alisan kanssa. Ideamme oli hyvä ja saimme toteutettua sen hyvin. Kumpikaan meistä ei ollut ennen muokannut kuvia tällä tavalla, joten sekin oli uutta.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti